Daily Archives: 01/12/2014

ΔΙΑΒΗΜΑ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΡΩΜΑΝΟ

http://www.syriza.gr/article/id/59178/Diabhma-pros-ton-Ypoyrgo-Dikaiosynhs-gia-to-Niko-Rwmano-apo-tis-boyleytes-toy-SYRIZA-Zwh-Kwnstantopoyloy-kai-Basilikh-Katribanoy.html#.VHx9mjGsXoY Διάβημα προς τον Υπουργό Δικαιοσύνης για το Νίκο Ρωμανό από τις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Ζωή Κωνσταντοπούλου και Βασιλική Κατριβάνου  Οι βουλευτές Ζωή Κωνσταντοπούλου, υπεύθυνη της Επιτροπής Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, και Βασιλική Κατριβάνου, μέλος της ανωτέρω Επιτροπής και της Επιτροπής Σωφρονιστικού Συστήματος της Βουλής, πραγματοποίησαν σήμερα διάβημα προς τον […]

ΕΓΩ

Αναδημοσίευση  απο   την  »Αυγή» http://www.avgi.gr/article/5030304/ego Του  Αριστείδη Μπαλτά Τα επιμέρους αντικείμενα της επιθυμίας μου είναι ό,τι εκλαμβάνω ότι επιθυμεί ο Άλλος να έχω -ή να είμαι- προκειμένου, ακριβώς, να με επιθυμήσει. Δύναμη, δόξα, χρήμα, εμφάνιση, είναι απλώς μέσα που επιδιώκουν να σαγηνεύσουν τον Άλλο. Να προσελκύσουν την επιθυμία του. Ο Άλλος είναι ο Πατέρας, […]

Στέλιος Ελληνιάδης

ΑΠΟΨΕΙΣ & ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ στον ημερήσιο και περιοδικό τύπο

του Βένιου τα καμώματα

Καιρός ήταν να μπούμε στην ψηφιακή εποχή. Μιας που έτσι κι αλλιώς γράφω, όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να διαβάσουν εδώ είτε δικά μου κείμενα είτε κείμενα που τράβηξαν την προσοχή μου. Καλως ήρθατε!

ΣΥΡΙΖΑ/EKM Χολαργού - Παπάγου

Μονόδρομοι υπάρχουν μόνο όταν ο καθένας πορεύεται μόνος του

AΡΧΕΙΟ ΕΝΘΕΜΑΤΩΝ 2010- 8.5.2016

Επιμέλεια: Στρατής Μπουρνάζος - Συντακτική ομάδα: Μάνος Αυγερίδης, Μαρία Καλαντζοπούλου, Ιωάννα Μεϊτάνη, Στρατής Μπουρνάζος

WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.